کیانی:  زمانی که خودمان باشیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم سپاهان گفت: این گروه برای تیم‌های دیگر گروه مرگ است و زمانی که در شرایط خودمان باشیم، برای ما که پرافتخارترین تیم لیگ ایران هستیم، از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.

کیانی:  زمانی که خودمان باشیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

مهدی کیانی پس از پیروزی تیمش برابر العین امارات در هفته اول جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: این گروه برای تیم‌های دیگر گروه مرگ است و زمانی که در شرایط خودمان باشیم، برای ما که پرافتخارترین تیم لیگ ایران هستیم، از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.  

وی ادامه داد: بازیکنان چه کسانی که در ترکیب بودند و چه کسانی که بر روی نیمکت بودند، از دقیقه یک تا نود تلاش کردند و تمرکز کامل داشتیم و به کادرفنی، باشگاه و هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان افزود: هنوز کار خاصی انجام ندادیم و به یاری خداوند و امید به او، برای فینال آسیا گام بر می‌داریم تا جام را تقدیم هواداران خوب سپاهان کنیم.  

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پایان در خصوص عملکرد دیگر تیم‌های ایرانی در هفته نخست جام باشگاه‌های آسیا گفت: با اولین بازی نمی‌توان ناامید شد و یا تیم‌ها را از قبل مغلوب دانست. عملکرد سه تیم دیگر ایرانی تنها برای یک شهر مهم نیست، بلکه برای تمام ایران مهم است و آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم و امیدوارم به روند خود بازگردند و بتوانند برای ملت ایران افتخارآفرین باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان